Hej Hej !

Camilla en gammal kompis och numera kollega hälsade på idag. Hennes pojk Kalle är nu 2 och ett halv år. Jag tänkte för mig själv det verkar vara en trevlig ålder för ett barn. När ungen kan prata och berätta lite. Jag tror inte jag är någon spädbarns mamma. Men vi får se jag kanske aldrig vill gå till baka till jobbet mer.
Sen kom jag i gång och slipade trappan tills magen sa ifrån och då menar jag inte att jag var hungrig. Rörelserna är lite begränsade nu mera. Mitt midje mått är nu 114 stolta cm....
Hej hopp/Anna

Kommentarer
Postat av: Ullen

Jag kom ihåg att jag resonerade på samma sett. Att jag ville ha en klar 3 åring levererad!

2008-08-23 @ 08:19:13
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hmmm, det där känns igen. Är inte så lätt att utföra fysiska övningar när en stor mage är i vägen. Trevlig helg.

2008-08-23 @ 12:12:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0