Utflykt till Skene


Jag satte mig bakom rattmuffen på min skoda och drog iväg till Skene. Enligt min åsikt så finns det två roliga affärer i Skene. Visko och Skene Järn. Det blev oxå dagens mål. Visko har verkligen massor av skor nästan så att det blir jobbigt men bara nästan.

           

På Skene Järn stannade jag till för att få lite inspiration och inrednings ideér till våran övervåning. Jag hittade en metall Älg som jag genast kände att, -dig vill jag ha. Tänkte placera den i allrummet över sovrummsdörren. Den kommer matcha skogstapeten och bli grym.. Hoppas att Claes oxå gillar den.



Här är lampan som jag valt till allrummets fönster. Priset var något bättre på Skene Järn än på Idé belysning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0