Nytt matsalsbord och stolar.

Usch regn och rusk. Jag har inte svårt att hitta på ursäkter för att inte gå ut i det här vädret.  Jag ska ändå ge mig iväg till Mio möbler och köpa mig en pulversläckare. Jag fick hem ett erbjudande om brandsläckare och tänkte äntligen göra slag i saken och köpa en. Jag googlade runt lite och kollade vad som var bäst i hemmiljö och räddningsverket rekommenderar en pulversläckare då den tar allt plus elektriska bränder. Jag vill ju som sagt var inte köpa det som är sämst...
Nu har jag äntligen tagit kort på vårat nya matsals bord. Jag är jätte nöjd förhoppningsvis får vi inviga det med våra bästa vänner på lördag. För att Morgan inte skulle vilja gå upp på det här bordet så täckte jag det med en dubbelhäftande film inga katter vill få klet på tassarna mycket effektivt. Såg märken av fyra tassar på filmen efter det så har han inte hoppat upp på bordet. Önskar dock att jag hade fått se händelsen. Han måste ju undrat.


Kommentarer
Postat av: Malin

Super snyggt!!

2008-11-12 @ 13:40:54
Postat av: mia

hej anna! kul att se hur du har det hemma!!! Vilka goa katter... önskar dig och claes all lycka med det som väntar er inom kort, syrran visade mig din blogg för att visa din härliga mage ;) kram marie

2008-11-13 @ 18:15:02
Postat av: Marita

Riktigt snygga stolar!

2008-11-14 @ 08:59:23
URL: http://knasigatankar.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0