Varma fötter

Jätte skönt att badrummet äntligen är färdigt. Toaletten som är vägghängd håller för mig lovar Claes. Eftersom jag väger mer än jag någonsin gjort så är jag tveksam. Bäst att använda toan på  nedervåningen. Jag undrar hur mycket vätska jag kommer att pinka ut men jag hoppas på 30 kg det skulle sitta fint….

Fötterna ser mjuka ut lite lätt utspänd hud och när jag ska ta på mig ett par skor så märker jag att det känns trångt.  Mina fötter alstrar värme det är jag säker på. Särskilt när jag ska gå och lägga mig då kan jag fantisera om att stoppa fötterna i en snö driva, fötterna ligger alltid utanför täcket. Jag ska påminna mig själv om hur jobbigt det var att ha varma fötter. Om jag tänker tillbaka nio månader så hade jag nästan alltid på mig raggsockor när jag skulle sova för det var jobbigt att sova med kalla fötter. Nu vet jag att varma fötter är värre. Detta får jag väl kalla för ett I-landsproblem.


Kommentarer
Postat av: Lotta Rubne

Hej på dig Anna! Har du en vetevärmare är det riktigt skönt att lägga den i frysen på dagen och i fotändan under täcket när man går och lägger sig. Underbart!!!!! Har du ingen vetevärmare kanske det går bra med ett paket frysta ärter....? Kram och lycka till!

2008-11-27 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0