Funderingar.

Känner mig stor och klumpig idag. Har dessutom ätit för mycket till lunch. Ni vet när man ätit julbord och känner sig lätt illamående av allt man stoppat i sig. Det krävs inga stora mängder mat för att jag ska känna så. pust : )
Om jag ska fortsätta att klaga lite så känner jag mig andfådd vid minsta ansträngning men det är tydligen oxå normalt.
Apropå knäppa drömmar när man är gravid så kan jag plussa på ännu en. Drömde att jag skulle åka hem med bebisen från BB och så fort jag mötte någon så la jag ifrån mig bebisen på de mest konstiga ställen. En utav gångerna lade jag ifrån mig bebisen i en snödriva med ansiktet nedåt. När Jag tog upp bebisen så var han alldeles sårig i ansiktet av kylan. Hu vad hemskt jag minns att jag tänkte -Hur ska jag förklara det här för Claes.
Det var konstigt att jag inte lyckades hålla kvar bebisen utan att han hela tiden försvann. Sen vaknade jag och kände mig allmänt olustig. När jag berättade för Claes om drömmen så blev det mer humoristiskt än otäkt och skönt var väl det.


Kommentarer
Postat av: Ullen

Men Anna det ör ju de där 10% krympt hjärna som spökar! Ja shit sen kommer du ha vällinghjärna (man blir knäpp vid amning med)och glömma ungen hemma när du skall till bvc,,,

2008-09-21 @ 20:13:16
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0