Skön semester med Pappa !

En vecka går fort men ack så avkopplande det var. Jag hade som vanligt packat för mycket kläder. Det var för varmt för att ha långbyxor på kvällen vilket resulterade i att jag hade ett par shorts jämt och varierade med topparna.
Det var ett barnvänligt familje hotell med massor av aktiviteter för kidsen. Ett sånt ställe som kanske i framtiden blir aktuellt.  Jag tyckte att det var lite jobbigt att flyga buken kändes enorm. När maten skulle serveras och borden fällas ner så satt jag fast.



Tre och en halv timma med flyget sen var vi nere i värmen. Vattnet enligt pappas mätning var 26,5 grader varmt. I solen var det 30 grader. Jag badade väldig mycket och njöt i det salta vattnet. Jag flöt bättre nu än vad jag brukar men effekten av den stora buken blev i det salta vattnet att fötterna åkte upp och huvudet ner. Det gjorde det lite ansträngande att simma. I polen märktes dock ingen skillnad där simmade jag som vanligt och deplacerade normalt...

                        

Kommentarer
Postat av: Ullen

Underbart! Njuter av att kolla på bilderna!

2008-09-17 @ 21:52:36
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0