Snackar med sig själv !

Det går bra att ligga på magen en stund om det finns något roligt att titta på



Claes är i Norge och jobbar och kommer hem på onsdag.  Nu ett par nätter har hon sovit 10-11 timmar i sträck jag hoppas att det håller i.  Vi var ute på promenad idag och det var inte hennes sovtid.  Vagnen för henne betyder sova. Jäklar vad förbannad hon blev när jag försökte lägga ner henne i vagnen. Det slutade med att jag fick bära henne i babybjörnen i en halvtimma. Tur att Jolene hade packat med en. Så nu ska vi öva att vara vaken i vagnen så hon förstår att man kan göra båda sakerna.  Jag försökte förklara för henne att hon kan titta se sig omkring men ögonen knep hon igen och fräste av ilska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket härligt kort! Ungefär så ser jag iofs fortfarande ut när jag kikar mig i spegeln, lika överraskad varje gång att jag inte är 20 längre... hi hi kram kram

2009-04-27 @ 17:33:22
Postat av: Anonym

Gullunge!

2009-04-27 @ 20:54:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0