Två steg fram och ett bak.




Nu är vi inne på 8:e dyget av sova hela natten kuren. Det är en process som sakta går framåt.  Dygn nummer 6 ställde hon väldigt mycket fråger.  Jag ser på mina anteckningar att jag ramsade 36 gånger den natten.  Hon vaknade vid 12 tillfällen och var arg som ett bi och gjorde "skorpionen" -som Claes uttrycker det. Kroppen blir som en banan huvet och fötterna i högläge. Jag låg i sängen och läste på i boken för att peppa mig själv och så fort hon vaknade var jag där och berättade att allt är väl och man sover på natten. Dagen efter var både jag och Clara rättså spaka men schemat föjde vi till punkt och pricka.  Lätt övertänd ramsade jag henne godnatt i går kväll och var mentalt förberedd på en tuff natt till.  Lilla Clara sov sin bästa natt so far. Nu känner jag att vi är på rättväg och jag älskar min egentid på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Ullen

You girls rock!

2009-04-26 @ 20:08:58
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0