Fullt upp

Dagarna flyger fram det går nästan lite för fort. Denna veckan har jag något inplanerat varje dag det är nästan lite stressigt. När jag berättade om min vecka för Claes så fnissade han åt mitt uttryck att det var fullt upp. Men det är annorlunda att vara hemma mot att jobba trots allt så ansvarar jag för hennes väl och ve. Det är matstund, sovstund, aktivitetsstund man ska ut och promenera det ska badas gullas och sjungas. Mitt iallt detta passar jag själv på att äta lite, blogga och vara social med mina vänner. Ni förstår fullt upp : ) Det är fint att leva nu !  Jag känner att det är väldigt roligt ialla fall för det mesta.  Har vissa funderingar under nätterna att prata allvar med lillan och förklara vikten av sammanhängande sömn.
 Inatt när hon vaknade och skrek vid två tiden så var jag så inne i min dröm och skriket fanns liksom med där.  Jag satte mig upp i sängen och pötte på Claes och sa -Du måste hjälpa mig jag fattade inte att det var Clara som skrek så följaktligen hade jag ingen aning om vad jag skulle ta mig till. Jag gick upp på toa det sitter i ryggmärgen sen min mor alltid satte mig där när jag gick i sömnen. Under toabesöket vaknade jag till och insåg att jag drömt. Förmodligen var hon lite hungrig så gav jag henne mat.

Idag hade vi mammaträff hemma hos mig. Kidsen satt på rad och vi drack kaffe och tjötade bort ett par timmar.


Kommentarer
Postat av: ULlen

Shit vad jag längtar tillbaka.

2009-04-01 @ 21:08:39
Postat av: ULlen

En vacker dag kommer Classe-man vakna upp och fatta hur jobbigt det är att vara hemmaPappa. En stressig dag på jobbet kan liknas med en god natts sömn...

2009-04-01 @ 21:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0