Semestern är slut

Claes och Clara tar sig ett kvällsdopp.


Tja så är vi tillbaka i vardagen igen. Idag har vi varit på BVC för att mäta och väga lilla skruttan. De gjorde även ett enkelt hörseltest som hette Boel. Jag trodde att vi skulle träffa någon som hette Boel men det var tydligen helt fel. Hon frågade om Clara säger DA DA DA... Javisst säger man ju lite stolt. Clara själv sa inte ett ljud under hela tiden.



Efter BVC gick vi till arbetsterapeuten och prövde ut en ortos till mig. Jag har drabbats av ett syndrom som heter Morbus De Quervain. Så nu är det avlastning som gäller. Förrutom på söndagskvällarna för då spelar jag tennis.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag trodde oxå att vi skulle träffa en Boel, att Britt som vi brukar ha hade semester :) Skönt att jag inte är ensam....kram Jolene

2009-09-23 @ 20:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0