Sunkigt hotellrum

Dags att avsluta dagens värv med ett inlägg på bloggen. Stor framgång idag verkar det som. Bra magkänsla :-p.
Dock var det det var helt hopplöst att fixa hotellrum på våra vanliga avtalshotell när jag bokade resan i fredags. Det fick bli Comfort i stället för något av de andra. Funkar säkert lika bra tänkte jag, tak över huvudet, säng och och internet. Det är vad jag behöver. Jag kommer in i rummet och det luktar gammal brottarmatta.... sticker in näbben i badrummet - där luktar det gammal, sur Wettex-duk. Jag testar att stänga munnen, men lukten finns kvar. Hög sunkfaktor. Fan. Vilken bummer! Nåväl, trött som ett svin, men nöjd med dagens värv ska jag nu sova. Sängen är fräsch i alla fall, taket är tätt och internet funkar. Kunde varit värre...


//Claes

Kommentarer
Postat av: Frun i Huset

Saknar dig /Puss

2009-08-26 @ 19:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0