Tiden går !

Tio veckor har gått sen lillan kom till jorden. Nu tycker jag att dagarna går försvinnande fort. Föräldrar utbildningen på BVC har börjat det är åtta tillfällen en gång i veckan.  Jag var där i tisdags och jag var jättenyfiken på de andra mammorna. De flesta verkar vara i min ålder. En del hade fler än ett barn och det hade jag inte tänkt på jag trodde att alla skulle vara noviser. Det ska bli trevligt att lära känna tjejerna mer och jag hoppas på många och långa promenader.
I onsdags var jag ute och gick med Martina och hennes gigantiska hund George. Det är skönt att vara ute och gå för då sover Clara och jag kan konversera utan att känna mig lobotomerad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0