Mat mera mat och ännu mera mat...

Dagarna flyter på och ibland känns det som det inte spelar någon roll om klockan är tre på dagen eller tre på natten. Äta sova och byta blöjor... Ska bli trevligt när föräldragruppen startar. Har även anmält mig till baby massage men det började inte förrän i mars. På onsdag ska jag ialla fall ta med mig Clara och gå på Mamma barn gympa det ska bli intressant och se hur det går.  Lyssnar just nu på mitt älsklings program Christer i P3 och idag försöker de komma fram till vilken dag som är dagarnas dag. Många olika förslag men det knepigaste var nog en som ringde in och föreslog att dagarnas dag måste vara den dagen man dör. Han motiverade med att man aldrig kunde veta när det inträffade och att det var lagom mystiskt och att det blev aldrig bättre än så här. Då var det roligare med killen som ringde in och tyckte att förmiddagarna var bäst. Tillslut korades inte helt oväntat fredagen till dagarnas dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0