Nyår 2008 !

Nya året firades in hos familjen Reimer. Barnen roade sig med olika lekar, Alvin var lös och greppade och slog ner vad han kom åt. Mina bröst reagerar av alla barnskrik och producerar mer mjölk. De små liven turades om att skrika och det kändes som om brösten tredubblades i storlek. Jag försökte förklara för tuttarna att alla barnen inte är mina och jag endast har ett barn som redan är mätt men förgäves...
Vi hade jätte trevligt och samtalen rörde sig mer om bebisar än husrenovering den här gången. Vi var alla tappra och höll igång till tolvslaget förutom lilla Clara som slocknade efter maten.



Clara redo att åka hem

Kommentarer
Postat av: Laura

Hej! Gott Nytt Ar! Vad roligt det sag ut att ni hade. Jag raknade nog ihop 7 barn i bilden och tror nog att jag klarade av att para ihop dem med ratt foraldrar.. Fick inte till det med tjejen ovanfor Ulle Claesson och visst ar bebisen som Ulle haller Malin och Magnus's ? Ja ni har dock gjort utmarkt ifran er med att reproducera er! Kram fran mig!

2009-01-06 @ 12:09:57
Postat av: Claes

Den snygge killen längst till höger är jag ;-D

2009-01-08 @ 18:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0