Ansiktslyftning på bloggen

Jaha, nu regnar det igen... Vad göra då när Clara sover och hela huset är dammsuget, dammtorkat, badrum och kök är kliniskt rena och alla fönstren putsade - Not!  Clara sover i alla fall, det var väl ungefär vad som var sant (dammsugningen är sann också).  Nu tänkte jag i alla fall att det är läge att uppdatera utseendet på bloggen och försöka lära mig det här med stilmallar och annat. Varenda småunge ändrar ju sina bloggar i parti och minut så det borde väl jag också klara av :-|. Jag håller på och micklar med detta mellan varven idag så vi får väl se var det slutar.
Jag tycker att det skulle vara roligt om jag och Claes kunde ha bloggen gemensamt så att det blir lite mer om oss och vår familj än om bara mig (även om jag är väldigt intressant :-p ). Claes ska också blogga har han lovat så det ska inte bara handla om skytte och jakt har han sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0