Ny säng

Överansträngda muskler delvis utmattade så löd sjukgymnastens dom. Jag fick ett rätt enkelt träningsprogram som inte tar mer än 10 minuter. Just nu känns det faktiskt rätt så bra i ryggen så det kanske är på bättringsväg. Jag ska åka till Sängjätten idag för att beställa en ny säng till mig. Den har sju olika punkter för avlastning och kändes väldigt skön. Det gick alldeles utmärkt att liggga på mage i den vilket jag har saknat. Min gamla säng är väl för mycket hängmatta för att det ska fungera för det gör ont i ryggen.



 Jag fick ett sånt bra tips av Malin häromdagen. Jag var och hälsade på dem och gav Clara lite välling. Jag berättade att det blev vakum så snabbt i flaskan och då fick jag ta ut den ur munnen på Clara och så fick jag hålla på. Jaha sa Malin men du vet väl att du justerar flödet med hjälp av sugstycket skruva lite lösare då kommer det mer luft i flaskan och på så sätt underviker du vakum i flaskan. Mina ögon blev stora och jag blinkade, jaha hur vet man sånt. Malin ryckte på axlarna och jag prövade genast att skruva upp ett halvt varv, slurp sa det och så var vällingen slut.

Kommentarer
Postat av: Ullen

jag fick lära micke det tricket oxå!

2009-06-23 @ 19:11:31
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Elin

Hon blir bara sötare och sötare:)

2009-07-03 @ 22:27:14
URL: http://eliiiinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0