Skattepengar !

Det är nödvändigt med dyrt att serva bilen. Skodan har gått 2000 mil nu så det var dax för omsorg. Först ringde jag till Toveks och bokade in mig där. Där fick jag ett pris så det var ganska lätt att ringa runt till olika auktoriserade bilvärkstäder och kolla samma service.  Ett exempel var bromsvätskan som skulle bytas Toveks tog 900 kr för det och ett annat ställe tog 500 kr.  Jag fick ner priset med lite prutning en tusenlapp och ringde tillbaka till Toveks och jag blev faktiskt lite förvånad men de ville ha mig som kund så de matchade priset.  Så servicen blev nästan tusenlappen billigare och det är ju pengar jag kan använda till annat. Tex köpa böcker till lilla Clara.


Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck - Gratisgåva vid sexpartybokning!

Såååå söt..



Gillar hon böcker .. ?

2009-06-23 @ 20:43:16
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0