Torktumlaroman eller nått...



Kors i taket nu har jag monterat ihop torkvindan jag tror att den ska se ut så här. Först satte jag den åt andra hållet mer som ett paraply men det kändes inte rätt.  Sen så letade jag reda på lite klädnyper och vipps så hängde jag tvätt. Det var första gången och jag kände hur min bästa vän torktumlaren gav mig onda ögat.  Men sol och vind är gratis här i Sandared så jag ska försöka använda torkvindan lite mer.



I helgen så oljade jag in våra utemöbler och tvättade räcket runt altanen. Flitens lampa har lyst lite på oss nu. Lilla Clara har under hela förra veckan sovit i två timmar 9-11. I morse var inget undantag och jag han tvätta färdigt altanen och som sagt var hänga tvätt ute för första gången.

Kommentarer
Postat av: Claes

Det är en fröjd att komma hem till ett så välskött hem efter en lång och hård arbetsdag. Din man måste vara världens lyckligaste :-)

2009-06-01 @ 18:42:44
Postat av: Anonym

Ger x antal kärringpoäng bara.

2009-06-02 @ 09:40:33
Postat av: Anonym

ovan e skrivet av ulle ocg hon har oxå torkvinda. hon fick mega många kärring poäng eftersom hon köpte en dyr vinda med garanti oxå.

2009-06-02 @ 09:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0