Ny liten familj !

Nu har jag tre nya neger figurer modellen ska tydligen vara från 50-talet. Jag ska köpa lite porslinsfärg och bättra på färgerna lite. Kul och udda ! Tack Ulle för hjälpen att hitta nya, keep up the god work.


Nu är det dop på Söndag i Sandhults kyrka. Prästen kommer hit idag på besök. Jag hoppas att Clara är pigg och glad när han kommer. Hon har lite rutiner nu som jag lärt mig efter lite onödigt skrikande kanske. Hon är vaken högst en och en halv timma åt gången sen vill hon sova. Clara har ett väldigt temprament och blir snabbt förbannad så det ska bli intressant och se vilket humör hon är på i kyrkan. Jag får försöka se till så hon är mätt och har sovit en stund.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej! Måla inte i färgen. Har du aldrig sett antikrundan! Kram

2009-03-19 @ 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0