Promenad i det fina vädret.

Fick igår äntligen hem min lättviktssulky.  Jag köpte den av en tjej i Helsingborg via en annons på blocket.  Det går att använda den till små barn eftersom att liggdelen går att göra platt. Insatsen till min vanliga vagn passade perfekt och vips så kunde jag testa den. Skönt att redan nu ha tillgång till en vagn som inte väger så mycket och tar mindre plats.


Så på promenad bär det iväg och istället för fågelsång så lyssnar jag just nu på Låt den rätte komma in av: 

John Ajvide Lindqvist


Kommentarer
Postat av: AnnaL

Låt den rätte komma in.... en otäck bok... har precis i dagarna lyssnat klart på den



Fin vagn!!!

2009-03-20 @ 13:39:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0