Stockholm över helgen

Vi var i Stockholm i helgen och hälsade på Claes syster Fidde med familj.  Jag var lite nervös för resan och att sova borta så här första gången med lillan. Jag packade som jag brukar göra till mig -alldeles för mycket. Den minsta personen Clara hade mest saker med sig. För mycket blöjer vet inte vad jag tänkte... och ombyte för en vecka ungefär. Till mig packade jag ner två färdigspydda T-Shirts och ett par jeans.  Clara sov i liggdelen på sin vagn det gick jättebra. Pigg och glad vaknade hon som vanligt klockan sju, då jag helst hade sovit 48 tim till.


Kommentarer
Postat av: Ullen

Hehe sött. den pyamasen känner jag igen!

2009-03-11 @ 22:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0