Tennisläger i Falkenberg

Det var fjärde året som jag var med Sandareds tennisdamer på årets träningsläger. I år åkte vi till Falkenberg och bodde på hotel Strandbaden helt underbart.



Jag blev hämtad redan klockan 0600 på lördagsmorgonen. Första träningen startade kl 8. Efter en snabb fika med en kopp kaffe och en fralla i klubbhuset så var träningen igång.

Tennisläger 2009 Falkenberg


Jag lägger in lite olika actionbilder på tjejerna. Det var svårt att lyckas få med både boll och slag i samma bild.













Skönt att stretcha musklerna och koppla av en stund





Vi spelade på hästar på lördagen och hade 6 rätt. Thea och Kicki fördelar vinsten till oss.

Kommentarer
Postat av: Ann-Britt Larsson

Tack snälla Anna!

Vá duktig du var som fick med alla och vilka fina minnen av vårt förträffliga läger.



Jag får önska dig och din familj en riktigt skön sommar!



Vi sess till hösten!

Kram/Ann-Britt

2009-05-25 @ 11:32:51
Postat av: Annika Davidsson

Härliga bilder du fått med på spänstiga kvinnor.

Det syns att vi hade en fantastisk helg.

Tack Anna.

2009-05-25 @ 20:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0