Clara på utflykt till pappas jobb

Vi tog oss en sväng ner till kontoret i eftermiddag för att kopiera upp några papper från försäkringskassan och hälsa på lite folk. Clara var i storform och bjöd generöst på sitt främsta partytrick "vampyren". För den som undrar vad "vampyren" är så innebär det i korthet att ansiktet skrynklas ihop så att ögonen blir smala streck och läpparna dras tillbaka så att alla fyra gaddarna sticker fram och så drar man av ett par rejäla väsanden. Fotot nedan gör inte riktigt rättvisa, men jag tror att ni fattar. Grymt kul partytrick (funderar på att testa det själv vid något tillfälle).



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser henne framför mig! ;) Och du, Skokartong är ett annat bra ord!

2009-11-30 @ 19:35:36
Postat av: Lena

Hon är ljuvligt söt :)

2009-12-02 @ 15:08:34
Postat av: Anna Vd

Du verkar trivas väldigt bra i din pappaledighet. Jag hade inte väntat något annat för den delen. jag undrar hus bullarna smakar. Kakmonstret.

2009-12-03 @ 17:09:30
Postat av: Ullen

shit hon skelar med ett öga samtidigt. för stt se så hemsk som möjligt ut. shit vilka konster.

2009-12-04 @ 22:15:52
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0