Pilsner- Pizza- PS3

Anna jobbar, Grodan har kroknat och sover. En annan sitter och smakar på en kall pilsner, lyssnar på Kent på spotify och konstaterar lakoniskt att nu har man gått med i Facebook också... blev förresten smått rörd över att jag helt plötsligt blev bombad med kompisinbjudningar. Det var så att underläppen darrande av rörelse. Inget att göra, bara att "joina". Tack kära vänner för att ni pushat mig in i tvåtusentalet!
Nåväl, idag har livet förflutit i pappaledighetens tecken d.v.s. lugnt och skönt. Helskägget växer som sig bör och mysbyxorna hänger riktigt snyggt!! Daddyledighet rocks!
Dagens höjdpunkt får nog sägas vara kanelbullebaket. Det blev ett 70-tal små gulbruna godingar som blev till så nu finns det lite i frysen att bjuda på.

Kommentarer
Postat av: Gunsan

Så du har blivit bull-pappa minsann! Jag är grymt imponerad! Lovar att komma och provsmaka tillsammans med en kopp kaffe, det är jag bra på!



Kram Gun-som-aldrig-har-bakat-bullar

2009-11-20 @ 19:56:36
Postat av: Anonym

Mums för bullar och det verkar som du trivs i din "nya" roll! :)

2009-11-21 @ 18:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0