Steget efter

Morgan verkar tycka att det är lite roligt med Clara. Han låter henne komma nära och sen flyttar han sig en bit bort. Hon är ju på tok förlångsam för att få fatt i honom. Morgan är så snäll och säger aldrig ifrån. Jag minns när vi åkte ner till Markaryd för att hämta honom när han var runt 10-12 veckor. När vi körde in med bilen på deras uppfart så möttes vi av en snorig två åring med en halväten glass i ena handen och katten Morgan i andra. Jag undrar om historien kommer upprepa sig. Jag kan se bilden framför mig. Clara bärandes på Morgan och snoret i en elva under näsan.



Kommentarer
Postat av: ullen

Riktigt cool bild! Så fräckt!

2009-09-25 @ 09:43:25
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/
Postat av: Claes

ja stackars Agag eller Oggan eller om han kommer heta något mer senare

2009-09-25 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0