Heeeji

Heeij är hälsningsfrasen som går hem för det mesta. Ivrigt vinkande med med en arm och ibland när glädjen inte finner några gränser (mamma hämtar mig på dagis) använder jag båda armarna.



Jag finner stort nöje i att öppna alla lådor och riva ut så mycket saker jag kan. Plastpåsar är spännande de prasslar och går att ruska med. En del lådor får jag inte upp men det hindrar mig inte från att varje dag försöka minst tre gånger om dagen. Det blir en liten springa i vissa lådor och jag har fått ner lite olika prylar (mobiltelefonen) där och jag vill ju självklart ha tillbaka dem.



Oj Mamma har glömt att stänga badrumsdörren här finns mycket roliga saker. Toarullen är inte nåbar men den här lådan ska nog gå och dra ut.



När lugnet har sänkt sig och dagen strapatser är förbi så sitter mamma och pappa i soffan där uppe och kollar på tv, märkligt när man kan sova. Ty sova är det bästa jag vet. Mamma säger att jag har det från henne.



/ Baby C

Kommentarer
Postat av: Ullen

So so so cute!

2010-01-28 @ 17:02:06
URL: http://ulrikaahlqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0